søndag, oktober 01, 2006

Mit nye hjem: Pokerstars

Ja, så er jeg officielt flyttet fra Party Poker.

Valget falgt på Poker Stars, der har en del sit & go's. Jeg har deponeret 500$ hos dem, og så må vi se, hvordan det kommer til at gå. 500$ er lidt over 30 buyins på det level, jeg har valgt at satse på, så der burde være styr på det.

Jeg har dog skulle tilpasse mig en del til den nye struktur. For det første er der kun ni spillere, og ikke som på Party, hvor der er ti. Blind strukturen er også en smule anderledes i turboerne. De er lidt mere tempererede, hvilket egentlig passer mig fint.

Jeg er gået ned til at to-table, da der for det første ikke er nok STT til at tre-table i "sets". Skal jeg have tre borde kørende, vil de være på forskellige blinds levels, og det har tendens til at forringe mit spil.

Raken på Pokerstars er mindre, hvilket jo er rigtigt fint. Jeg har valgt at spille på 151$ bordene, og det går fint indtil videre.

Sit & Go's

16$ STT: 17
1. 4
2. 1
3. 2

Profit: 92.50$

11$ STT: 1
1.
2.
3. 1

Profit: 7$

MTT's

4.4$: 4.25$ (nr. 9 ud af 180)

Totalt: 103.74

Septembers resultat: 745.79$

Ingen kommentarer: