tirsdag, maj 22, 2007

I has Photoshop - Og i levende billeder part II

:-)

---
Jeg fik jo lovet i går, at jeg ville komme med en video, hvor jeg spiller lidt bedre, end på den sidste. Derfor optog jeg min første session for dagen i dag, hvor jeg både var helt udhvilet, og i generelt højt humør. Lidt afrikansk musik på højtalerne, en varm kop kaffe, og et frisk sind, var alt, hvad der behøvedes for at få mit spil til at fungere.

Jeg fik fem pengeplaceringer ud af mine seks sng's, og gik derfra med 265,50$ i overskud og en roi på 163,89%. Det sker ikke hver dag, skal jeg lige indføre!

Der er ikke rigtigt nogle tidspunkter, hvor jeg mener, jeg laver en alvorlig fejl. Heller ikke i HU konfrontationerne, da blinds som regel dikterer aggressionen. Der er et enkelt løst kald med 68s, hvor vi er tre tilbage, men det er vist også den eneste, der lige stikker ud. Men skulle der være steder, hvor jeg kan forbedre mit spil, er i meget velkomne til at kommentere på det.

Videoen fylder denne gang lidt mere (jeg kom jo i pengene denne gang!), og den er stadig i widescreen.

Mirror

PS. De grammatiske fejl i ovenstående billedserie, er skam indført med vilje, helt i ånd med den originale walrus-bucket joke.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Klasse hvalroser ;)