onsdag, oktober 11, 2006

Short Stack King

Et par gode dage på filten.

I dag lykkedes det mig at gå fra 20 til 1270 før jeg røg ud som nummer fem. Tidligt i sitgo'en donker jeg alle mine penge væk med 1010 og jeg har kun til en enkelt blind, hvilket jeg øjeblikkeligt ryger i. Jeg havde to andre borde at koncentrere mig om, så denne her ryger på auto.

Jeg vinder mit blind battle og har pludselig hele 40T$. tre hænder senere har jeg 175T$ og med et par ryk ryger jeg op på 535T$, hvor jeg finder to damer i hånden. Puuuush, et kald og showdown. Klovnen har AA, men en dame på river sikrer mig en fornuftig stack på hele 1220T$ , med 50/100 blinds.

Nå, men den gik ikke. Jeg røg ud, da jeg pushede KJ, men tabte til K9... lidt surt, for havde jeg vundet, var jeg blandt chipleaderne.

Senere i en anden sitgo:

Vi er fem tilbage. Jeg er shortstack med 96o og vælger at raise til 450 med 75/150 blinds og 1600 bag mig. BB går all in, og efter at have regnet lidt på oddsene, kalder jeg. Han viser 99, og næste hånd er jeg nede på 72T$ og all-in. Den vinder jeg, og et antal hænder senere taber jeg til et sæt. Alligevel smiler jeg, for vi er HU, og jeg er sikret en andenplads. Alligevel ærgrer jeg mig over mit raise med 96o. Ikke fordi at det er en dårlig hånd, men jeg skulle have pushed hele min stack derind med det samme.

STT: to dages resultater.

16$: 30
1. 6
2. 3
3. 2

27$: 2
1.
2. 1
3.

Total: 114$

For måneden: 461.24$

Ingen kommentarer: