søndag, april 05, 2009

Et hurra for foråret!

Hvor herligt. 18 grader uden for og høj sol fra skyfri blå himmel. Så er foråret kommer til landet, og personligt har det været længe ventet.

I går var jeg en tur på bakken med kæresten. Vi købte turpas og gik amok i forlystelser, som var vi to teenageramte turtelduer. Det er mange år siden, jeg sidst har været på bakken, og det var ret hyggeligt. Priserne på mad og drikke er overraskende tilforladelige og forlystelser var generelt sjove.

Jeg var også inde og se os lammetæve Albanien. Der var en overraskende god stemning, og vi formåede endda at få gang i den mexicanske bølge. alligevel har jeg svært ved at leve mig helt ind i stemningen omkring landsholdet. Jeg syntes ikke, vi har kvaliteten til at gøre væsen af os til VM, og derfor er det svært at mønstre den helt store begejstring... Men ok, sådan havde jeg det sgu også i '92, så hvem ved?!

På pokerfronten går det stille og roligt. Jeg har ikke spillet så meget, og har derfor et beskedent plus på cirka hundrede dollars for april. Jeg regner med at spille lidt i aften, og min plan er at få spillet nok til at nå guld status hos PokerStars... Ja, de sidste fire måneder har jeg blot været sølv, så lidt spiller jeg. Jeg spiller vel i gennemsnit en halv time om dagen fordelt på måneden, så det er bestemt ikke fordi, jeg bruger for mange ressourcer på min hobby.

Nå, jeg slutter her. Jeg ved, at der er et eller andet, jeg har glemt at skrive, så jeg vender nok tilbage til bloggen senere på dagen.

Hygge med det gode vejr.

Ingen kommentarer: