mandag, marts 23, 2009

Bonus optur!

Kender i det, at man sætter sig ned, registrerer sig i syv små 15-35$ sngs, venter tre kvarter og forlader bordet med et overskud på 850$?

Det gjorde jeg heller ikke før i dag. Jeg sætter mig ned og registrerer mig i syv sngs for at slå tiden ihjæl mens man ser lidt tv. I alt havde jeg for 156$ ude at svømme, men da alt hvad jeg rører ved for tiden, bliver til guld, ender jeg med at vinde 650$ samtidig med at jeg gennemfører en 250$ reload bonus.

Det giver en ROI på 545%, så jeg klager ikke. For måneden bringer det mig på 1713$ efter 151 spillede sngs. (ROI: 30%)

Så det går over al forventning for tiden.

Jeg var i øvrigt inde og se 2200 Carmen på Nørrebro teater. Teatret er et fantastisk sted. Især på Nørrebro. Du har en tilskuerskare bestående af alt fra gamle ægtepar med mondæne pelse til gennempiercede halvnøgne goth-piger. Det er jo fantastisk!

Stykket var også fantastisk... næsten. Musikken var god og skuespillerne dygtige. Men alligevel var det lidt rodet og sjasket på en lidt kedelig måde. Mange af de klassiske elementer var til stede. Den forføriske sigøjner var en østeuropæisk narkoluder og den skinbare soldat er nu en letpåvirkelig og dum strømer. Det holdt ikke rigtigt og var med til at begrænse indlevlsen lidt. Alligevel vil jeg anbefale stykket. Om ikke andet så for den gode musik og det særdeles brogede puplikum.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Har lagt dn. forespørgsel ind på pokernet, vil høre om du vil give dit besyv med:

"Et spørgsmål til de dygtige multitablere i SNG´s:

Jeg er en habil pokerspiller og spiller en del cashgame og lidt tours med overskud, men er blevet lidt træt af de klamme bad beats i cashgamet, og har derfor startet et lille SNG-projekt op. Skal spille 20-25 spil på lavt niveau og finde ROI.

Er lige startet for et par dage siden, og det er gået således:

1 Bliver nr. 2 + $15
2 Bliver 2'er igen med dårligt HU-spil + $15
3 Bliver nr. 3 (taber med kn-kn mod A-kn) + $10

nå det går jo fint med et bord af gangen, vil lige prøve 2 borde, det skulle jo ikke være noget problem når jeg kan spille 6-8 borde på cashgame !?

4 Bliver nr. 5
5 Bliver nr. 6

synes lidt jeg mister reads og føling med mine modstandere i forhold til kun at spille et enkelt bord, men måske er det bare træning ?
Hvordan gør i rigtig gode det med flere borde af gangen ? Bliver det ikke lidt mekanisk (som når jeg selv spiller mange borde i cashgame) hvor man mere spiller kortene frem for spillerne ?

Spillede så lige en enkelt i går aften inden x-faktor :

6 Bliver nr. 1 +$25 !!!

Havde god tid til også at tjekke mine modspillere ud, og kunne se hvem der havde flere borde i gang, og således måske var lidt tighte.

Håber på lidt input, på forhånd tak"

Hilsen MrJimmy

Gambler_dk sagde ...

Hej Jimmy

Med fare for at lyde som en gammel belærende skolelære, så går det altså ikke at måle din ROI ud fra 25 sngs. Det kræver mindst 1000 af slagsen for at komme inden for en anvendelig diversion i procent.

Jeg har ofte haft sessions med 25 sngs, hvor jeg slutter med en ROI på mindst minus 70%, og det viser jo intet om mit generelle niveau.

Det bedste du kan gøre er at studere dine sngs i et program som sng-wizard. Det kræver dog, at du sætter dig ind i teknikken bag push-fold strategien og lærer en lille smule om ICM (Independend Chip Modelling).

Det sværeste i en sng er ofte, især for tight spillere, at finde ud af hvornår det er korrekt at skubbe fks. 64 ofsuit fra knappen. Det kræver øvelse og viden om ICM og er et krav til alle, der vil vinde i sngs på længere sigt.

God fornøjelse med spillet.

Mvh

RaybanDK