søndag, maj 10, 2009

Hej igen - En lille opdate

Det er efterhånden ved at være længe siden, så jeg tænkte, at jeg skylder en blogpost eller to.

Det er ikke blevet til meget poker i denne måned. Humøret har manglet, og arbejdet har fyldt en del. Jeg har også skulle bruge lidt tid til at vænne mig til at være single igen. Men nu er jeg så småt akklimatiseret, og jeg ser faktisk frem til de mange muligheder, min nylige singletilværelse byder på. :-)

På onsdag rejser jeg for eksempel tre dage til Firenze. Jeg skal ned til et spa-ressort og forkæles i den helt store stil med gratis mad og velvære. Det trænger jeg sgu også til efterhånden. Det bedste ved turen er, at alt er gratis, og så er det en god bonus, at jeg har nok afspadsering til, at firmaet betaler fuld løn, mens jeg ligger og får massage og god mad i solens varme. :-D

På pokerfronten er det blot blevet til en håndfuld sngs, primært på de mindre levels. Jeg har mest spillet som tidsfordriv, eller mens jeg også lavede andre ting, så resultatmæssigt er det kun blevet til 170$ i profit. Det er faktisk et godt overskud taget i betragtning, at jeg kun har spillet 20 sngs, men jeg skulle gerne op på ca. 500 stk. for måneden, så der er lang vej igen.

1 kommentar:

GusX42 sagde ...

Spa og Wellness, det lyder sgu lækkert.
Hvad hedder det sted i Firenze.