fredag, maj 22, 2009

Lidt om poker - og karneval!

Som jeg plejer at skrive, så bliver der ikke spillet meget poker for tiden. Jeg prøver at presse et par spil ind i ny og næ, men i maj måned er det blot blevet til 75 sngs. Det er egentlig lidt ærgerligt, for jeg tjener gode penge, næsten hver gang, jeg sætter mig ved bordene. Energien og overskuddet mangler desværre lidt for tiden. Det er blevet til et plus på cirka 530$ indtil videre, så jeg klager ikke, trods de få antal timer, jeg har brugt på filten.

I morgen er der karneval i Aalborg, og der dukker jeg op. Det bliver kanon, og jeg glæder mig til en dag med druk, hygge og ballade. Det er altid fedt at gå karneval og folk er så glade, at man ikke selv kan undgå at slå sig løs. Der er også en del venner derovre, jeg ikke har set længe, så alt tyder på, at det bliver kanon. :-)

Jeg har læst bogen "Det Sidste Lys" af Alex Scarrow. Det er skræmmende læsning om, hvad der sker, hvis vi løber tør for olie, og jeg anbefaler den til alle. Jeg var ikke helt klar over, hvor afhængig vi er af en stabil leverance af det sorte guld, og det er skræmmende at læse, hvor hurtig vores ellers så civiliserede samfund krakelerer, blot få dage efter strømmen ryger og vandværkerne stopper produktionen. Den kan købes i lufthavne og lignende, så ser i den på hylden, anbefaler jeg, at i køber den. Den er læst på under en uge.

Ingen kommentarer: