mandag, juni 08, 2009

Pirouette!

Faldt over de her videoer for et par uger siden, og jeg kan ikke lade være med at gå tilbage til dem igen og igen. Det er videoer, hvor man i stedet for den originale sangtekst, har erstattet den med, hvad der nu end foregår på skærmen. Det er der blevet nogle ret sjove resultater ud af:







De minder mig lidt om de der sjove musikvideoer fra Tyrkiet, som man havde sat danske undertekster på. Hjælp mig Pia er vist den mest kendte.

På poker fronten går det ikke så godt. Jeg er løbet ind i en stime af bad beats, og i øjeblikket rider jeg stormen af. Det er blevet til et underskud i omegnen af 700$, men jeg er endnu ikke begyndt at blive desperat. Jeg er stadig i stand til at ryste og grine lidt af de mange set, jeg ramler ind i for tiden, men jeg kan godt mærke, at der ikke skal gå meget længere, før jeg begynder at rode mit spil igennem for leaks. Det sjove er, at havde jeg spillet 200 sngs om dagen, ville jeg nok ikke engang lægge mærke til det her lille bad run. Den ville drukne i mængden.

1 kommentar:

Anonymous sagde ...

Det er nok det sjoveste jeg har set idag! Specielt "Under the bridge" er da så dumt... haha

Jeg vil dog sige at "Hjælp mig Pia" er originaltekst hvor det bare lige passer ind.