tirsdag, oktober 28, 2008

God pokerdag - Men min nabo er træt af livet :-(

Det går rigtigt godt med pokeren for tiden. Ja, det går faktisk godt med det hele, og det er herligt at have optur i livet. Godt nok kan jeg i skrivende stund høre min nabo, der er oppe at skændes over telefonen med sin tyrkiske elsker, der er gift med en anden kvinde. Det trækker lidt ned, men når en dansk kvinde indleder et forhold til en gift tyrker, så har man sgu mere eller mindre bedt om det... Ikke at jeg er racist, men en muslimsk mand forlader ikke sin kone for en dansk kvinde. Sådan er det bare.

Nuvel, nok om hende. Jeg tjente 800$ ved at spille 38 sngs (ROI: 60%), og det resultat blev primært skabt via en sejr i en 45-mands sng og et godt run i 35$ 9max sngs.

Jeg havde en mindre god dag i går, hvor jeg tabte ca. 200$, men for måneden er jeg på 1550$ efter præcis 180 sngs (ROI: 22,5%), så jeg har mere end indfriet målet for måneden, der lød på 750$ og 150 sngs. Det er især fedt, nu hvor dollaren farer i vejrs. Jeg regnede for sjovt på det, og jeg har tjent godt 10.000 kroner på dollaren, hvis jeg cashede mine penge ud i dag i forhold til for en måned siden. Det gør jeg nu ikke, men fiktive gevinster er også sjove. :-)

Nå for helvede, nu truer hun med selvmord inde ved siden af. Jeg burde vel gå ind og høre, om hun er ok, men det er aldrig rart at skulle blande sig, især ikke, da jeg kun har talt en enkelt gang med hende før.

Bør man egentlig blande sig i sådan en situation, eller hvad mener i?

3 kommentarer:

MikeTyson sagde ...

Pis flot!! Uhyggeligt flot resultat. Sidder og leger med tanken omm at gå fra 9SNG til 18SNG. Hmm .. mon ikke det burde give markant bedre indtjening ??

Har kigget lidt på nogle af hajerne og de laver 40-50% på 45-90mands SNG ...

Mvh
-Tyson

Anonym sagde ...

Rigtig flotte stats. Kan du fortælle hvad der rent strategisk er forskel på at sille en 45/90 mands SNG i forhold til en turnering med 50-100 deltagere ?

MrJimmy

Anonym sagde ...

om man skal blande sig, ja hvis du alvorligt tror at hun kan finde på at skade sig selv så bør du nok hjælpe selv om det kan være svært.

Flot resultat med Poker.