mandag, november 03, 2008

Status for oktober

Selv om det ikke blev til super meget poker, så var lysten i topsædet. Problemet med mit arbejde er, at jeg tit er sent hjemme, og så er jeg ofte lidt for træt til at spille poker. Det er vilkårene, og det har jeg accepteret.

Til gengæld rensede jeg igennem på de sngs, jeg deltog i. Resultatet er præget af positiv varians, men generelt syntes jeg, at niveauet hos modspillerne var tilpas ringe og en herlig bekræftelse på, at fiskene stadig trives i farvandet.

Totalt blev det til en profit på lidt over 1550$ efter 180 sngs. Dertil kommer et mindre overskud på Interpoker, der dog går nogenlunde op med et minus i cash på PokerStars.

På skemaet er en enkelt freeroll. Det er blot min måde at føre bonusser ind i Pokertracker på. Det var en gammel depositbonus, der blev udløst, så den burde egentlig trækkes fra... Det er jeg dog for doven til. :-)

Jeg regner ikke med at spille meget mere i denne måned, end jeg gjorde i sidste. Min målsætning er derfor stadig 750$ i profit, og jeg satser på at nå 150 sngs.

2 kommentarer:

GusX42 sagde ...

hey
godt spillet endnu en mdr..
Og forhåbentlig får du lige så stor succes næste mdr.

I PT, taster du alle winnings manuelt, eller kan du få PT til automatisk til opdatere profit..

Gambler_dk sagde ...

PT updaterer automatisk når jeg henter turneringer til min mail. Der er en guide på 2+2 til PokerStars, men kan ikke lige huske hvor. Den ligger inde på deres STT forum.

Og held og lykke med din måned også! :)