tirsdag, august 04, 2009

En uventet gevinst!

Hello Gambler_DK,

Congratulations on your performance in last week's Sit & Go Leader Boards. A cash prize of USD 50.00 has been credited to your account. This credit can be viewed under the History section on the PokerStars Cashier.

Og mig som helt havde glemt den skide konkurrence!

Det er umanerligt svært at komme til tops i Pokerstars sng-challenge, når man spiller 18-max sngs. Deres pointsystem er tiltet mod 9-max, og derfor havde jeg helt udelukket muligheden for at vinde penge på den måde. Men et sygt godt run i går viste sig trods alt lige nok til at klemme mig ind på en 18. plads. :-)

Derfor er det selvfølgelig heller ikke nogen overraskelse, at jeg har haft en god start på måneden. Indtil videre har jeg fået spillet 64 sngs, og det har givet et overskud på 695$ (745 inkl. bonus), hvilket mindsker sidste måneds katastrofe, hvor jeg endte på ydmygende minus 1400$.

Nu bliver det spændende at se, om jeg kan holde stilen. Indtil videre ser det godt ud for dagen, hvor jeg pt. har et overskud på 360$ efter 11 sngs på 16$ og 25$ niveauet (9-2), men som alle gode ting, ved jeg godt, at det nok er lige lovligt optimistisk at tro, at jeg kan opretholde min 66% ROI, som jeg ligger på for måneden.

Jeg har også netop sat 600$ ind på Pokerstars. De kører en syg god reloadbonus, som giver 50%, hvilket er cirka 1500 kroner gratis ned i foret. Jeg skal spille 7500 point fri, hvilket vil tage et par måneder. Men da bonusen løber i et halvt år, så er der rigeligt med tid.

Jeg fjumrer i øjeblikket rundt helt nede i 16$ niveauet, men jeg er så småt ved at være klar til at vende tilbage til 25-60$ 18-max-rutinen igen. Jeg valgte at gå frivilligt ned i sidste måned på grund af de mange bad beats og de mange dårlige tilt-kald, som jeg efterhånden havde tillagt mig. Det ser ud til at have virket, for jeg evner ikke at oparbejde nok negativ energi til at tilte på de små niveauer. det kan max blive til et "wp" i chatten og en sur mine, når mine esser ryger til fjolset med 2. pair på floppet. :-)

Nå, jeg hopper tilbage på bordene. Held og lykke til jer alle sammen.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Pas på ham her når han når til dit foretrukne buy-in niveau!

Du har tidligere skrevet om ham i et indlæg omkring varians:

http://www.pokerstarsblog.com/boku87/

MrJimmy

Gambler_dk sagde ...

Ja, det er helt vildt, så mange sngs den mand orker at spille. Han er dog ikke slem at spille imod. Han spiller så mange borde af gange, at hans stil er utrolig mekanisk, og det er faktisk en stil, som jeg klarer mig rigtigt godt imod.

Men jeg har ikke andet end dyb respekt for hans spil og især for hans evne til at spille over 20 borde af gangen syv timer i streg, er imponerende.