mandag, november 16, 2009

Verdens værste bad beat

Jeg sad og stenede lidt inde på Higstakesdb.com, hvor man kan se de største pots online og lignende. Under kategorien "Worst Badbeats" ligger en hånd, hvor Durrrr suger ud på grummeste vis. Hånden fortæller faktisk en del om Durrrrs spillestil, og jeg husker ikke at have set hans modstander på de stakes her siden. Men her kan jeg dog sagtens tage fejl.

Worst Bad Beat

Fik i øvrigt min bil i dag. Det er helt super, og jeg glæder mig helt til at tage på arbejde i morgen. :-)

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Rart at se at der igen er kommet liv i din blog.

Var i øvrigt spændt på at høre om dine erfaringer med Holdem Manager i forbindelse med Sit and Go turneringer

Gambler_dk sagde ...

Jeg tør ikke love, at der kommer alt for meget gang i bloggen lige nu. Det er svært at finde på interessante pokerrelaterede emner, når jeg ikke selv spiller så meget for tiden.

Angående Holdem Manager for sng-spillere, så må jeg desværre nok også skuffe. Jeg er gået mere eller mindre væk fra sngs, og derfor er motivationen til at skrive et større stykke lidt fraværende. Så hvis ikke der kommer en hel bunke opfordringer, tror jeg, at fremtiden byder på væsentligt mere cash-orienteret stof end sng ditto.