søndag, november 30, 2008

Endelig status for november

Ok, jeg foregreb tingene en smule, da jeg i går lavede status over måneden. Jeg havde ikke regnet med at, jeg kunne nå at spille mere. Men lidt poker, et par sessions, er det blevet til siden.

Jeg slutter derfor måneden med respektable 283$ i profit. Det er et respektabelt resultat taget i betragtning, at jeg nærmest ikke har rørt poker denne måned. Derfor er det også blot blevet til 59 sngs og lidt cash, som jeg skrev om tidligere i dag.

Næste måned burde gerne byde på lidt mere poker. Der er nogle helligdage, og jeg har lidt afspadsering til gode. Det giver lidt mere tid, og det er sådan set det, der har været en mangelvare hele måneden.

Og så skal der da også lige være plads til månedens Youtube klip. Denne her har mange nok set, men jeg er stadig flad af grin, hver gang jeg ser den.

1 kommentar:

MikeTyson sagde ...

Godkendt resultat! Men hvorfor er det lige præcis, at du ikke smutter over og får dig lidt rakeback, gamle jas?

(spiller andre steder end stars)

P:S Ninja-kat er absolut en favorit youtube :-) .. har dog aldrig hørt den med musik. Det sgu funny shit!

Mvh
-MikeTyson