søndag, november 04, 2007

En stor tak

I dag var en god dag. Det opdagede jeg allerede før jeg tændte for pokerklienten. I min indboks lå nemlig hele tre mails fra læsere af bloggen her med ros. Vi blogskribenter skriver jo egentlig mest for os selv, når sandheden skal frem. Nogle gør det for motivationens skyld. Andre skriver for at kunne prale til omverden om deres fantastiske egenskaber. Jeg gør det mest for at holde mig til ilden. Man siger jo, at hvis ikke man øver sig hver dag, bliver man ikke bedre. Og jeg vil sgu gerne være god til at skrive. Det er blandt andet derfor, jeg valgte at uddanne mig som journalist. Det er også derfor, jeg engang imellem går i selvsving og skriver alenlange blogindlæg om alt lige fra evigt liv til universets umålelige storhed.

Derfor er det også ekstra herligt at få direkte positiv respons. Det er jo et uventet gode, at andre finder, hvad man har på hjerte for interessant. Og det vil jeg gerne takke for. I de godt 18 måneder jeg har skrevet min blog, har jeg ikke en eneste gang måtte læse en sur eller ond kommentar fra læserne. Jeg har endnu ikke måtte slette kommentarer eller redigere i dem på nogen måde. Og det er sgu imponerende. Især da bloggen efterhånden har godt et halvt hundrede unikke besøgende dagligt. Det er måske også heldigt - Især når jeg tænker på, hvor ofte jeg - blændet af abe-tilt, afreagerer på sagesløse Crypto-spillere i chatten hos Interpoker. :-)

Dagens poker resultat var også herlig. Lidt over 500$ blev det til på blot 25 sng's, og det kan jeg bestemt ikke beklage mig over. Især ikke da jeg stadig kæmper en kamp for at komme tilbage i rytmen. Ens pokerresultater er jo mere eller mindre i direkte symbiose med selvtilliden. Og vi ved alle, at når man mister selvtilliden, ryger resultaterne også. Det er derfor grimme mænd kan score de lækre damer - De skal bare have selvtilliden i orden. Så kommer resultaterne også. Sådan er det også med poker. Især i et game hvor hver beslutning er med til at bestemme tallene på bundlinjen. Så skal der ikke mange fejlvurderinger til, før man må finde den røde tusch frem.

Jeg har i øvrigt besluttet mig for udelukkende at fokusere på 20£ og 30£ bordene i denne her måned. Det betyder naturligt en højere varians, men jeg håber, og krydser fingre for, at det bliver på den positive side. Hvis dagens resultat er en indikation, ser det i hvert fald lyst ud.

Og så er jeg gået i gang med at skrive en - indtil videre - enorm lang artikel om de hjælperedskaber, vi sng spillere har til rådighed. Der var vist ingen tvivl om, at det var, hvad i mente var mest interessant. Lige nu er den for lang, så jeg mangler at korte den ned for derefter udstykke den i bloggen over et par dage.

Jeg regner med at smide første afsnit på siden her i løbet af den kommende uge.

---
Der skal også være plads til et cool link til en flash side, hvor man kan se, hvad musik er populært rundt omkring i verden lige nu: Gracenote

Det er sgu lidt grineren at se, hvad der rykker for vildt i Afganistan, Angola eller Kina lige nu.

For eksempel kan de ikke holde fingrene fra Marc Anthony og Tom Petty i Panama! \o/

Ingen kommentarer: