onsdag, november 28, 2007

Farvel til Interpoker

Jeg har fået nok af Interpoker. Og det er der mange gode grunde til. Ikke nok med at deres software crasher i tide og utide. Deres udbetalingsmetoder er til grin. Man kan ikke køre 15 borde af gangen. Man kan heller ikke bruge PokerTracker eller Ace-HUD... Listen er lang. Men det er ikke den sande årsag til, at jeg nu flytter.

Årsagen skal findes her:

Det gider jeg sgu ikke længere. Deres turbo sng's er for korte til, at jeg kan hive en fornuftig ROI ud af dem. Spillerne er godt nok ringe, men af en eller anden årsag, kan jeg ikke udnytte det på den korte tid, jeg har, inden sng'en slutter. Jeg ligger derfor pt. på sølle tre procent ROI, og det tager det sjove ud af det. Jeg har før skrevet, at jeg nyder poker især for dets evne til at give mig succesoplevelser. Sagt på en anden måde: Var det ikke fordi, jeg tjente penge på poker, ville jeg finde en anden hobby. Så simpelt er det. For mig er poker ikke mere end et bi-job, og på det sidste er det blevet svært at holde motivationen.

Godt nok kører de med månedlige bonusser og en fornuftig rakeback, men jeg tvivler på, at det hiver nok $ ud til, at det kan svare sig at spille på stedet.

Derfor har jeg besluttet, at jeg fra næste måned vil finde tilbage til mit rette element. Et sted, hvor jeg kan hive lige så mange penge ud jeg vil, uden at skulle vise pas, sygesikringsbevis og kørekort til fremmede indere. Hvor jeg kan spille 20 borde af gangen, uden at min computer går ned. Hvor jeg kan køre PokerTracker og Ace-HUD. Hvor min sharkscope graf ser sådan ud:

Grafen er fra min tid hos PokerStars, hvor min ROI ligger på fornuftige 9% efter godt 2800 sng's, hvilket sjovt nok er næsten identisk med, hvad jeg nåede at spille hos Interpoker Men om det kan svare sig på sigt, ved jeg ikke endnu. PokerStars spillerbase er dog for stor til at ignorere. Når jeg kan 15-table frem for at 4-table, som jeg er "tvunget" til hos Interpoker, kræver det ikke en astrofysikers doktorgrad at regne ud, at PokerStars er foran i mulig indtjening. Om jeg så kan finde et spil frem, der er godt nok til at hive mindst 1000$ hjem månedligt (Hvad jeg tjener hos Interpoker), er en anden historie... Men én, jeg vil skrive udførligt om her i bloggen i de kommende måneder.

Nu tager jeg de sidste par dage med hos Interpoker. Jeg mangler stadig at spille et par borde, for at sikre mig min bonus for måneden, men så er det også slut. Totalt regner jeg med at have et overskud på ca. 6000$ i mine seks måneder hos dem, og det er da ok. Men frustrationerne er for store til, at jeg gider mere.

Ok, helt slut er det nok ikke. Jeg vil stadig spille full ring sng's hos dem, for dem vinder jeg oftere end jeg ender uden for pengene. Men det er slut med at spille der eksklusivt.

Ingen kommentarer: