fredag, november 30, 2007

Hvad er status, Pilatus?

Farvel november. Farvel break even måned.

Jeg slutter på et meget beskedent underskud på 35$ hos Interpoker. Jeg tjener lidt over 100$ hos PokerStars, og det bringer mig op på totalt 765$ for måneden. Skidt, hvis du spørger mig. Desværre kom et uhyrlig downswing på tværs, og kun et super sick run til slut, reddede måneden fra at være direkte pinlig. Her sidder jeg og skriver artikler om sng strategi, og så kan jeg ikke engang tjene penge på skidtet. Nu jeg tænker over, så er det faktisk lidt pinligt.

Men jeg sadler op til december måned, hvor 80% af mit spil vil foregå på PokerStars. Jeg jagter dog 200$ i bonus hos Interpoker, da de har givet mig et tilbud, jeg ikke kunne sige nej til.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Variance is a bitch...

Når man spiller turbos kan man næppe forvente positiv ROI hver måned.

Spil regulars - du vil blive overrasket. Bare bliv væk fra party, tak - det er min put-and-take dam :)

Gambler_dk sagde ...

Skal nok holde mig fra Party! De smed mig ud engang, og lige siden har jeg nægtet at have noget med dem at gøre.

Jeg er til gengæld gået tilbage til mine 9-mands turboer hos PokerStars. De giver en højere ROI end 6-mands på Interpoker, men de varer også ca. tre gange så lang tid. Men så kan jeg også spille flere borde af gangen, hvilket forhåbentligt udligner det.