torsdag, november 29, 2007

Big Brother is watching...

Min graf for november måned


Dagen efter, jeg beslutter mig for at skrive, at jeg forlader Interpoker, sker det her... bevis på at al online poker er rigged? You bet 'ya!

1130$ efter 20 sng's... Det giver en ROI på lidt over 100%.

Jeg fortsætter med at spille i aften. Jeg skal nå min bonus på 200$, men stopper, skulle jeg falde under 1000$ for dagen. På den måde sikrer jeg, at jeg har min bedste dag hos Interpoker siden jeg registrerede mig hos dem. :-)

---

Ovenstående situation minder mig faktisk om, at jeg har været i den en gang før. Her nåede jeg netop at beklage mig over, at der måske sad en sadist hos Interpoker, der trykkede på en knap, hver gang jeg nåede præcis 450$ i profit. To dage senere, så min graf sådan her ud!

Endnu et klokkeklart bevis for, at online poker er rigged til over begge ører!

I call shenanigans!

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Vildt!!

Har godt nok aldrig prøvet sådan en winning streak.

Men har også selv mistænkt "big brother" i at følge med og slå luckbox-knappen til når man lige har sat penge ind. Når man så er hooked blir den velkendte doom-switch aktiveret :)

MikeTyson sagde ...

Hej Ray!

Jeg er løbet ind i præcis samme problem på crypto netværket. (classic og interpoker)

Vores er ROI vil altid være lav på de turbo 6 mands border (4-8%) .. og den lave roi er ensbetydende med sindsyge svings .. Det bliver faktisk tæt på plat og krone i indtjening vs tab, hvis vi ligger og roder rundt på 2-4% i ROI.

Så er det jo trodsaldt sjover at trykke den af de steder hvor ROI er 5-15% = da svings minimere kraftigt. og glæden ved free money igen indfinder sig.

Men jeg synes efter 2,5 års SNG spil at modstanden de sidste 2 måneder er blevet meget kraftiger .. måske du skulle få fjernet de gode SNG artikler ;-) ;-)

Mvh
-Tyson