mandag, december 17, 2007

Gordon Ramsay drukspillet - Og lidt om Facebook

I lørdags var jeg fuld. Det er vel egentlig som forventet, taget i betragtning, at jeg, sammen med en kammerat, havde købt en kasse øl, der skulle drikkes samme aften. Det er mere måden, hvorpå jeg blev fuld, der er lidt interessant.

Gordon Ramsay drak mig nemlig under bordet.

Vi havde som skrevet købt en kasse øl, og da der stadig resterende over en halv kasse ved ti-tiden om aftenen, besluttede vi os for at oppe tempoet så vi kunne komme afsted i byen. Vi så derfor et afsnit af Gordon Ramsay: Boiling Point, en britisk dokumentarserie om en berømt chefkok i måske kender fra Kitchen Nightmares (Et dansk spin-off: Kniven På Struben) og som især er berømt for sit brug af ordet "fuck".

Det faktum besluttede vi os for at bruge som et drikkespil. Så hver gang fjolset sagde "fuck", skulle vi drikke øl. For at spice det lidt op, drak vi også, hver gang hans efternavn blev sagt.

Og jeg kan godt love jer for, at den mand kan sige fuck!

Fuckfuckfuckfuck(ja, undskyld mit sprogbrug)fuckRamsayfuck - Hele tiden og konstant. Det blev vi godt fulde af, og aftenen sluttede lidt tåget på en studenterbar i Albertslund...

Og så blev jeg endelig overtalt til at prøve det dersens Facebook-halløj. Og stor var min forundring, da jeg inden for to dage allerede havde over 70 venner. Mange af dem har jeg ikke set i årevis, så det var lidt af en åbenbaring. Jeg anede sgu ikke, at jeg havde over 70 venner. Det har jeg selvfølgelig stadig ikke, de fleste er nok mere bekendte. Men det er alligevel imponerende, og nye affilierede venner popper op konstant, så det er lidt sjovt at være vidne til.

Jeg tør derfor godt anbefale Facebook til alle, der er interesserede i at genoptage gamle bekendtskaber. Ja, der er lidt meget teenage-fnidder over stedet, men hovedingrediensen - genoptagelse af gamle venskaber, leveres som lovet. Og er du er heldig, bliver du udsat for en kvalitetsreklame for et hårprodukt: Efter blot et minut med Toppik, er dit hårtab skjult...


For dem som læser min blog for mit poker indhold, må jeg fælt skuffe. I denne måned er det blot blevet til en enkelt session på PokerStars. Lysten er der simpelthen ikke, og jeg har svært ved at gætte, hvornår den vender tilbage. Især fordi resten af min måned ser ud til at være godt fyldt ud med bedre alternativer. Men vi får se.

Ingen kommentarer: