onsdag, december 26, 2007

Mit poker nytårsfortsæt

2007 har været et fint poker år. Jeg har ikke lige regnet på det, men jeg regner med at have tjent ca. 80.000 kroner på pokeren, hvilket er mindre end ønsket, men højere end forventet. Jeg sluttede året med at multi-table 40 og 60$ bordene på Interpoker, men i december rykkede jeg tilbage til PokerStars, hvor det ikke er blevet til meget spil. Men nu skal skuden vendes!

2008 skal derfor fortsætte den fine kurve fra sidste år. Jeg har efterhånden en bank-roll stor nok til at prøve de lidt højere luftlag hos Interpoker, men i de første fire måneder vil jeg koncentrere mig om at multi-table 16 og 27$ bordene hos PokerStars. Jeg føler, at mit spil har være lidt sjusket, de sidste par måneder, og jeg har derfor brug for at vende tilbage til gamle dyder for at finpudse facetterne. Alt efter udkommet vil jeg derefter skifte side, og multi-table 60 og 100$ bordene i et par måneder på Interpoker. Går det godt vil jeg fortsætte med det, ellers rykker jeg tilbage til Stars 27$ sng's.

Alt i alt ser det ud til at blive et spændende år, hvor jeg forhåbentligt vil få afprøvet mine pokerevner i luftlag, jeg ikke tidligere har betrådt.

Ingen kommentarer: