onsdag, februar 20, 2008

Status Quo - En kort update

Siden sidste blogindlæg har jeg spillet 195 sngs. Det har givet et mindre overskud på 44,5$ (ROI: 0,9%), så det er jo ikke noget at hidse sig op over. I det mindste har jeg ikke tabt, hvilket betyder, at måneden stadig ser god ud med et samlet plus på små 2500$.

Det er også begrænset, hvor meget jeg når at spille inden marts begynder. I februar har jeg spillet 716 turneringer, og jeg regner med at nå 900 inden månedens udgang.

I mellemtiden er jeg steget i graderne hos PokerStars, der kvitterer med en guldstjerne, hvilket giver lidt flere bonus point. Jeg samler sammen til et nyt fjernsyn, og regner med at have nok point til april, så jeg kan bestille et 40" lcd tv. Jeg skulle også gerne nå platin senest i næste måned, hvilket betyder endnu hurtigere akkumulation af point.

I sidste blogindlæg lovede jeg at skrive lidt om table selection, men det må vente til næste gang. Tiden er der ikke rigtigt, og da jeg synes emnet fortjener en grundig gennemgang, vil jeg hellere udskyde end at skrive noget halvhjertet sludder.

I mellemtiden kan i hygge jer lidt med at læse Tyson Streibs fremragende pokerartikler om blandt andet sng strategi. Han er en af bagmændene bag den fantastiske bog Kill Everyone, som jeg anmeldte i et tidligere indlæg - Kvaliteten af hans artikler er helt i særklasse: Tyson Streib

Ingen kommentarer: