torsdag, april 24, 2008

"Hip-Hurra, det' min fødselsdag!"

Så blev jeg sgu et år ældre. Og sådan går tiden sin raske gang. Men trods det ekstra år på bagen, føler jeg mig stadig rask og rørig. Og som alle de gamle siger: Alder er jo blot et tal. :-)

Min afstemning fra sidste uge gav i øvrigt et foruroligende resultat. Hele 42% af mine læsere mener, at poker fylder en for stor del af deres hverdag. Det er trods alt mere, end jeg havde regnet med.

Men det er måske i sig selv ikke så overraskende, da de fleste besøgende trods alt har poker som enten en hobby eller som et arbejde.

Jeg er sikker på, at spurgte jeg på et frimærkesamlerforum, om de mente, de brugte for meget tid på deres passion, ville en stor del måske også svare ja. På den anden side, er poker jo en af de mere risikofyldte hobbyer, da man trods alt flirter lidt med ludomani. Og derfor er 42% måske e tlidt foruroligende højt procenttal. Det kunne også godt tyde på, at netop poker har en tendens til at opsluge ens tid. For når man først har sat sig til bords, så kan det tit være svært at rejse sig. Især hvis enten man er meget bagud eller er i et stort plus. Så vil man jo enten gerne vinde det tabte tilbage, eller udnytte sit momentum.

Næste rundspørge vil sigte på, hvor meget tid, vi rent faktisk bruger på poker. Det må trods alt løbe op i en del timer, når nu der er så mange, der mener, at spillet fylder for meget i hverdagen.

Jeg er i øvrigt i en slags staus quo. Mit overskud er stadig på små 500$, så jeg har ikke ligefrem kørt fremragende. Jeg har sågar tabt på sng's, men heldigvis er jeg en vinder på 5-card draw, og det opvejer nogenlunde hinanden. Jeg håber at kunne komme op på ca. 1000$ i profit inden månedens udløb. Men det kræver så også, at jeg igen begynder at sparke mås på 27- og 35$ bordene. Jeg vil dog gøre mit bedste.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

tillykke med fødselsdagen