onsdag, april 09, 2008

Når halsen brænder

Jeg har ligget syg de sidste par dage med halsbrand. Som de fleste ved, er halsbrand noget nær den mest irriterende uskadelige sygdom man kan have. Hver synkebevægelse gør ondt, appetitten er væk, og man har mest af alt lyst til at lægge under dynen indtil smerten forsvinder.

Alligevel er der blevet tid til en smule poker. Lysten er så småt ved at vende retur. Efter en måneds pause føler jeg mig dog rimelig rusten, så jeg forventer ikke de store resultater, de første par dage. Min målsætning er et sæt om dagen. Det vil sige 15-20 sng's hver dag, og så må vi se, hvad der sker.

Jeg vil også begynde at blogge lidt mere fremover. Da mit pokerspil stadig er på vågeblus, bliver der nok mest skrevet om andre ting, jeg lige falder over. Men jeg vil da forsøge at smide lidt pokerstrategi i mikset fra tid til anden.

PS. Ja, min post 1. april var selvfølgelig en aprilsnar - Oven i købet en af de mere ringe af slagsen. :-)

Ingen kommentarer: