lørdag, april 12, 2008

Tilbage på plus for måneden

Jeg fik spillet to sessions i dag, og de forløb fint. 31 sng's gav et plus på 298$ (ROI 33%), hvilket må siges at være veltrængt. Jeg var nede for måneden med små 200$, så det er rart at kunne se grønne tal igen i Pokertracker. Jeg har dog kun spillet 103 sngs indtil nu, så det er stadig ikke meget, jeg får spillet. Det kunne jeg godt tænke mig at lave lidt om på, så i morgen regner jeg med at give den en skalle.

Jeg har også en reload bonus på 120$ at hente hjem, så incitamentet er der. Desværre er jeg røget helt tilbage i PokerStars reward hierarki, og er derfor bronze star. Det betyder, at jeg ikke optjener de mange points, jeg skal bruge for at kunne købe mig et nyt fjernsyn. Men jeg skulle gerne nå gold star i denne måned, så der er da lys for enden af tunnellen.

Spillet fungerer fint trods den lange pause, og det er også herligt. Jeg har et par spots, hvor jeg måske er lidt for passiv, men så længe jeg er bevidst om det, kan det fixes. Sådan er det tit, når jeg vender tilbage efter en pause. Jeg skal lige have fundet mit mandsmod, før jeg oppee aggressiviteten. Det har vel noget med selvtillid at gøre.

Og så er jeg flyttet i et rækkehus, hvor jeg tidligere boede i en lejlighed på 3. sal. Det er noget af en forandring pludselig at have have, to etager og stor kælder. Jeg har ikke møbler til at fylde pladsen ud, og jeg mangler stadig at købe gardiner. Så i øjeblikket hænger der et hvidt lagen for vinduerne i stuen, og da haven ser ud af helvedes til, kan man let få det indtryk, at der bor en eller anden sølle junkie. Så jeg tager ud og shopper forhåbentlig allerede mandag, så jeg kan få rettet lidt op på den pinlige situation. :-)

Ingen kommentarer: