fredag, august 01, 2008

Status for juli

Som tidligere skrevet blev det ikke til meget poker i juli måned. I alt blev det til et overskud på 725$ fordelt på 120 sngs hos pokerstars (+600$), lidt 5-card draw (+50$) og ca. 10 Interpoker sngs (+75$), så det er helt klart tilfredsstillende.

I næste måned satser jeg på at spille væsentligt mere. Jeg har en uges ferie fra på mandag, og det giver lidt luft i kalenderen. Men jeg kommer nu ikke i nærheden af, hvad jeg tidligere har spillet, og er tilfreds bare jeg når 200 sngs og et overskud på 700$.

Jeg er gået i gang med at spille 60$ sngs på Pokerstars. Jeg mikser dog så mange 27$ og 35$ sngs ind, at det ikke bliver til så mange igen. Men det er også planen, at jeg tager det stille og roligt. Især da jeg godt kan mærke, at jeg er lidt rusten omkring boblen. Og så er der jo ingen grund til at rykke for voldsomt op i niveau. Så en session på 15 sngs fordeler sig typisk med seks 27$ sngs, seks 35$ ditto og tre 60$ sngs. Det er et fint miks, der sikrer, at jeg ikke har for mange penge ude af gangen i forhold til, hvor jeg føler, mit niveau er for tiden.

Lærlingeprojektet er også i fortsat bero. Jeg er tit først hjemme ved en syv tiden om aftenen, og de mange timer med arbejde betyder, at jeg tit er for træt til at gide poker. Så det er typisk i weekenderne og når jeg afspadserer, at jeg har tid til det.

Jeg har til gengæld overvejet at indspille et par videor, hvor jeg spiller sngs på et par borde mens jeg giver detaljerede taktiske fif og gode råd. Jeg forventer dog at tage et eller andet for videoerne, da de jo trods alt er penge værd for dem, der ser dem. Det bliver dog ikke det store checkhæfte folk skal finde frem. Bedre er jeg trods alt ikke. Men jeg kan, i forhold til mange professionelle, give en masse insights til low- og medium stakes niveauerne, som de andre ikke er i stand til, da niveauet højere oppe er markant anderledes end det er med 10-60$ sngs.

Ingen kommentarer: