søndag, marts 08, 2009

... And we're off!

Der er intet bedre end at kunne starte en måned, som man slap den sidste... Forudsat selvfølgelig, at man sluttede godt i sidste måned. :-)

Jeg har blot fået spillet 37 sngs, men det er gået strygende. Mit overskud lyder på 526$, og det giver en ROI for måneden på 35%, hvilket er lang bedre en forlangt. Men jeg rammer pænt for tiden. Mine store par før floppet bliver skudt ned i rivende tempo, men jeg henter det tabte på mine suck-outs, når jeg skubber fra SB og bliver mødt af et monster.

Min computer er i øvrigt ved at føles noget forældet. Jeg kan ikke køre de nyeste spil på tilfredsstillende vis, og det betyder, at jeg snart investerer i noget nyt. Jeg er dog endnu ikke helt klar over hvad, men det skal være noget, der kan holde mig kørende de næste to år, så jeg må nok op og hive den store pengebog frem.

Computeren må dog komme i anden række. Jeg trænger til en bil, og derfor har jeg netop hentet 3000$ ud, som skal bidrage til købet. Heller ikke her ved jeg, hvad jeg skal gå efter, så hvis nogen har et godt fif til en bil til max 30.000 kroner, så sig endelig til. Mere gider jeg ikke bruge på et transportmiddel, så det bliver lidt af en udfordring. Jeg kommer til at køre ca 200 km om dagen, så den skal først og fremmest være stabil.

Ingen kommentarer: