onsdag, juli 11, 2007

Home game poker

Havde inviteret et par gutter hjem til et hyggeligt slag poker. Vi spillede 1/2 kr. blinds, så det var mere for hyggens skyld. Men det var fedt, at vi alle sammen prøvede at spille vores bedste spil. De andre spiller slet ikke i samme mængde, som jeg gør, og de tager heller ikke spillet så seriøst i hverdagen. Men de har en forståelse for position, lidt kendskab til bet størrelser, og en generel interesse i at sætte de andre på en range.

Det giver interessant poker, og jeg er glad for at kunne indrømme, at jeg hev et par ret hidsige bluffs hjem, og sluttede med 160 kr. i overskud. Hos Interpoker blev det til yderligere 1140 kr. (208$), så i alt en god dag på det grønne filt med et samlet overskud på 1300 kr. For måneden er jeg på 2044 kr. (365$), hvilket er utilfredsstillende. Men inkluderer jeg bonus og rakeback er jeg på 3920 kr. (700$), og det ser straks mere fornuftigt ud. Mit mål for måneden er i øvrigt 1000$.

Det er egentlig spøjs at skrive resultatet i danske kroner. 200$ i profit er jo sådan set meget normalt for mig, men når man omregner det til danske kroner, lyder det af meget mere. Det bliver ligesom sat lidt i relief. Hvis ikke i allerede gør det, så prøv selv jævnligt at omregne jeres daglige tal til danske kroner. Jeg kan trods alt købe en I-pod for 1300 kroner... eller fem kasser tuborg!

Speaking of beers... Jeg var på Nibe festival sidste weekend. Og det var dæleme sjovt. Det blev kun til en enkelt dag, da regnen betød våde sokker og sjap alle vegne. Vi havde nu heller ikke telt med, så det gav lidt sig selv. Jeg prøvede godt nok at overbevise de andre gutter om, at for mig var det selvfølgelig intet problem, da jeg bare ville finde en tøs at overnatte i telt hos. Det var et bluff, de ikke købte, og det blev også kun ved snakken. :-(

På lørdag spiller vi en ny omgang Power Up Street Golf. For dem, der ikke aner, hvad det går ud på, har jeg skrevet lidt om det tidligere. Det er sgu en sjov og hyggelig måde at drikke sig en ordentlig kæp i øret på, og jeg anbefaler alle at prøve det. Vi er i gang med at sikre os en hjemmeside, hvor vi vil skrive mere om, hvad det går ud på. Men for de nysgerrige, kan i læse mit tidligere blogindlæg her.

2 kommentarer:

A & TT Goes live: sagde ...

Yes its nice to do soft homegames with mates! Am been holding some days with poker, clear my head from other thing but are ready to get going again tomorow! Adn for the whole weekend! got to do some rakerace to clear a $ 1000 bonus, but shoudl manage.

Dokkedal is doing just fine in Vegas, its very fun getting his text, wish he could do blogs again!

cheers
anna

Dana Smith sagde ...

Dette er meget nyttigt og rart oplysninger om rakeback, men hvis du har brug for flere oplysninger om lignende rakeback derefter besøge http://www.rakebackdanmark.com