søndag, juli 22, 2007

Old man river - Just keeps on grinding

Jeg opdaterer primært for at nedskrive, at jeg stadig grinder i ro og mag. For måneden er jeg pt. oppe med 1082$ hos Interpoker. Det er rigtigt fint, da jeg først rigtigt har spillet tæt på mit optimale de seneste to uger. Hos PokerStars er jeg oppe med 76$, men jeg har kun spillet 33 sng's, så det kan man ikke lægge for meget i. Samlet, inklusiv bonusser og rakeback, er jeg på 1562$ i profit for juli måned. Det vil være dumt at beklage sig over, når jeg trods alt blot spiller 20$-30$ sng's.

Jeg forventer at cashe 3-4000 kroner ud snart. Jeg flytter til Vanløse, og det kommer til at koste, da jeg har besluttet mig for at skrotte næsten alle mine gamle udslidte møbler. Så jeg skal ud og købe seng, reol, borde, stole, gulvtæppe m. m., og det bliver ikke helt billigt. Selve flytningen kommer også til at koste nogle knaster. Der er trods alt en fjerrings vej fra Aalborg til Vanløse. :-/

Ingen kommentarer: