søndag, juli 29, 2007

Still going strong

På trods af den evindelig varians, fortsætter trenden med at øge min rulle heldigvis. For første gang har jeg 2000$ på Interpoker. Jeg startede 23. maj med at sætte 175$ ind. Men jeg gik først i gang med at spille 12. juni,, hvor jeg satte 100$ mere ind. 1. juli satte jeg yderligere 200$ ind for at jagte en bonus på 200$. Den fik jeg, og for et par uger siden hev jeg 400$ tilbage på bank kontoen. Så min totale investering er nu på 75$. Med det i mente, er jeg sgu godt tilfreds med mine to måneder hos Interpoker. Om et par dage får jeg ca. 275$ i rakeback, så det bliver en total på 2200$ i ren profit siden 12. juni.

Når det så er sagt, føler jeg stadig, at jeg har masser af plads til forbedringer i mit spil. Specielt ved mit spil på blind level 3 til 5, hvor jeg ofte føler, at jeg laver småfejl. Mit HU spil er til gengæld blevet væsentligt forbedret den seneste måneds tid. Min ROI er også støt steget, og ligger nu på respektable 8%. Jeg regner med, at det er muligt at opretholde en 10% ROI, så det er målet for de her seks-mands turbo sng's. Men nu må vi se. Der er trods alt meget, der kan gå galt, og jeg regner med snart at rykke op på 20£ bordene, hvor konkurrencen vil være noget hårdere.

I dag ligger jeg indtil videre på 130$ i plus, og det håber jeg at øge i aften, hvor statistikken viser, at jeg generelt kører bedre, og hvor fiskebestanden er på sit højeste.

PS. Jeg har tilføjet en "Mine favoritter" ude til højre på siden, hvor jeg har samlet de af mine poster, jeg føler er værdige til at blive fremhævet. :-)

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Hey har fulgt din blog længe har bare ikke kommenteret.. Nå men.. ja nice arbejde med din roll..