lørdag, oktober 13, 2007

Lys for enden af tunnelen

Puha, jeg menes at kunne se enden på mit downswing. Eller i hvert fald enden på min utrolige strime af Suckouto Malingro.

I går var en profitdag - og selv om det kun var på godt 100$, så er det stadig positivt. Mit spil har også reflekteret det. Jeg lagde blandt andet QQ før floppet, og foldede to gange med et sæt, så jeg er langt mere fokuseret på at komme i pengene, end jeg har været længe. I et downswing kommer man ofte til at jagte sejren fremfor placeringen. Og det har den konsekvens, at man tager flere chancer, hvilket øger variansen. Og er det negativ varians, vil man ofte mærke et endnu større downswing. Man kan selvfølgelig godt være heldig, at variansen er positiv. Og så er man pludselig free and clear. Men det er stadig et gamble, og bestemt ikke et gamble, jeg burde tage.

---
I aften skal jeg til 30. års fødselsdag. Jeg skulle egentlig have været i Århus og se landskamp, men en 30. års fødselsdag er trods alt større. Og så ser jeg den i stedet på storskærm, hvilket er helt fint.

Jeg regner i øvrigt med en 2-1 sejr til Danmark, så smid i bare en hundredelap på resultatet. Min fornemmelse svigter mig nemlig aldrig. ,-)

Ingen kommentarer: