mandag, oktober 29, 2007

Målet er nået - og lidt om en strategisk rundspørge

Skriver sgu allerede en status her d. 29 november. Jeg regner med at koncentrere mig om PokerStars de sidste par dage. Det er lang tid, jeg har logget på nogle borde derinde, og da jeg kan køre 15 borde af gangen derinde, er det måske en god idé at undersøge om niveauet er lavt nok til at det kan betale sig at investere lidt tid næste måned derinde. Jeg regner med at skulle bruge ca. 15 dage på at nå min bonus hos Interpoker, og så kan jeg passende bruge de sidste 15 dage på PokerStars.

I denne måned nåede jeg mit delmål om at have en positiv ROI på 20£ bordene. Slutter med en ROI på 10%, så det er fantastisk fint. Desværre taber jeg næsten det hele til kaldestationerne nede på 10£ bordene, så min måned går i et kedeligt nul. Det efterlader et plus på 375$ hentet på bonusser alene. Det er fint nok, for jeg var nede med næsten 1000$. I dag fik jeg spillet 20 sng's, og som i kan se på nedestående graf over månedens forløb, sluttede jeg stærkt ca. 290$ oppe. Og et lille plus er sgu bedre end alternativet, så måneden udnævnes hermed for tilfredsstillende.

En af de nærmeste dage vil jeg forsøge mig med en strategisk artikel. Men jeg har endnu ikke besluttet mig for hvilken. Jeg overvejer at skrive om de hjælperedskaber man har til rådighed som sng spiller, men jeg kunne også skrive om, hvordan man justerer sit spil i forhold til modstandertype og hvordan man udnytter metagame over for visse typer spillere. Jeg kunne også optage en sng, og så kommentere på den her i bloggen. Men det kunne også være noget helt tredje... Kom med jeres besyv, og så skriver jeg, hvad flertallet beslutter på ægte demokratisk vis. Det er jo så moderne, nu hvor vi snart skal have valg. :-)

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Meget gerne en artikel om diverse hjælpeværktøjer.
Evt. emner:

Hvordan udnyttes PT bedst til SNG? Lidt om din brug af SNGWIZ.
Andre programmer?
Regnskab - sharkscope, gratis alternativer osv?

ps. Hvordan har du tid til al det poker nu FM08 er udkommet ;)? Jeg får hvert fald kun spillet minimalt poker...

GusX42 sagde ...

Hvordan du benytter PT til SNG (jeg har vist spurgt om det før).

Endvidere kunne det skam være ganske interessant med en video, hvor du kommentere dine valg undervejs i videoen..

Isac sagde ...

Kunne være interessant hvordan du bruger PT og andre værktøjer.
Men en video ville heller ikke være værst

Anonym sagde ...

Hvordan du bruger SNG EGT ?

Brug af PT som de andre

Acehud ?