fredag, oktober 26, 2007

Nærmer mig målet

Støt og roligt gnasker jeg mig ind på mit nye delmål. På grund af en pause fra poker på et par uger, når jeg ikke alle bonusserne i denne måned. Jeg må derfor tage mig til takke med ca. 375$ i bonus og rakeback, hvilket er lang fra optimalt.

Til gengæld går det bedre med selve spillet. Jeg er ikke bund uheldig mere, og det giver udslag i ROI'en. Et truende underskud for måneden er derfor vendt til et beskedent plus. Det er dog så beskedent, at det ikke engang dækker en session, hvilket betyder, at det kan gå hver sin vej inden måneden er omme. Alt lige fra 500$ i profit til et underskud på samme.

Sjovt nok er denne måneds individuelle resultater stik modsatte sidste måned. Dengang havde jeg solide resultater på 10£ bordene, mens jeg havde underskud på 20£ bordene, hvor jeg i denne måned har rigtig gode resultater. Til gengæld bliver jeg bliver fuldstændigt smasket på 10£ bordene i denne måned med en roi på hele 19% i minus. Det er dog med det in mente, at min sample size er latterlig lav, da jeg kun har spillet godt 100 sng's på begge levels i oktober.

I dag skal jeg til fest og nåede derfor kun tre hurtige sessions, der dog indbragte nær 200$ (ROI 29%).

Ingen kommentarer: