mandag, oktober 22, 2007

Pokerblog: Nu med poker!

Fik spillet en spand sng's i dag. Jeg brændte ikke rigtigt for det, men mente, at jeg efterhånden har holdt pause nok. Jeg aftalte med mig selv, at jeg skulle stoppe hurtigt, hvis jeg følte, at mit spil ikke kørte. Heldigvis kom jeg godt fra start. Næste omgang sng's gik også fint, og før jeg vidste af det, var jeg oppe med over 300$. Og da det jo er år og en krig siden, jeg sidst kunne booke et positivt resultat, aftalte jeg med mig selv, at jeg ville stoppe første gang, jeg havde en tabende session (Jeg spiller pt. fire borde af gangen= 1 session).

Midtvejs gennem dagen, var jeg tæt på at smide musen gennem stuen. Det skete da mine esser blev busted af intet mindre end en Royal Flush, hvor spar es på turn gav mig sættet, og modstanderen den bedste hånd i gamet. Jeg vandt på to af de andre borde, så dem svigende oplevelse blev hurtigt glemt igen.

Totalt slutter jeg i 640$ (ROI= 27%) for dagen. Det er selvfølgelig en lettelse oven på en periode, hvor intet har kørt. Det skal dog tilføjes, at jeg ramte ALT, jeg sigtede efter. Flere gange tog jeg mig selv i at mumle "spooky", efter at have tilført et horribelt bad beat på en af mine modstandere. Det var ren bizarro world i forhold til mine sidste mange uger. Jeg lavede dog også nogle gode reads, og mit aggressive spil fungerede godt.

Resultatet for i dag bringer mig nær break even for måneden. Desværre betyder min pause, at jeg ikke når alle mine del-mål. Jeg har derfor nedjusteret, og sigter nu efter at hive 200$ hjem i bonus, hvilket skulle give ca. 375$ inkl. rake back. Det kræver, at jeg spiller fire sessions hver dag (en session tager ca. 20 minutter) resten af måneden, hvilket nok skulle kunne lade sig gøre uden de store vanskeligheder.

Månedens graf taler vist sit tydelige sprog...

Dagens resultat efterlader mig med fornyet håb, og jeg kan mærke, at lysten til poker har fået et tiltrængt boost.

---
PS. Og så har en af mine kammerater lige sikret sig 13.000 kr. ved at placere sig som nummer to i et eller andet Formel 1 spil på nettet. Så et stort tillykke til ham, og jeg regner med, at han derfor giver en øl eller to, næste gang vi mødes. ,-)

2 kommentarer:

GusX42 sagde ...

Hey og nice dags resultat BTW.

Du skriver at du spiller en session og 1 session er 4 borde.
Og 1 session tager ca. 20 min at spille.

Hvilken SNG er det - $20 ? er det ikke 9/10 hand ?
Og 20 min er sgu hurtig, synes jeg , alle mine SNG (altså dem som man vinder)normalt på Stars tager ca. 45 min at komme igennem

Kan det passe ? Kan du slå dine modstandere hurtigere ud end jeg kan.. (jo det kan du nok, men alligevel ?? :-)= )

Gambler_dk sagde ...

Nej nej Gus, det er skam ikke fordi, jeg slår mine modstandere hurtigere ud.

Jeg spiller seksmands turbo sng's hos Interpoker (Crypto netværket), hvor blinds stiger hver 6. hånd. Desuden har man kun 12 sekunders betænkningstid. Samlet giver de faktorer et lynhurtigt spil, der er overstået på mindre end tyve minutter som oftest.

Den hurtige struktur betyder desværre også, at ens ROI ryger langt ned i forhold til, hvad der er muligt hos PokerStars.

Jeg har fks. 10% ROI hos PokerStars, mens jeg kæmper en hård kamp for at bibeholde 5% hos Interpoker.

Årsagen til at jeg spiller på Interpoker skyldes udelukkende de lukrative bonusser og deres rakeback. De giver mig jo praktisk talt 750$ om måneden for at spille, og det eneste jeg skal gøre er at sørge for ikke at tabe mine penge.