søndag, september 17, 2006

Druk og og nøgne kvinder før poker

Hele weekenden blev en afslappet affære i henhold til poker. En gevaldig bytur og en mystisk kvinde kom på tværs af alle planer.
Byturen bestod af store mængder Morgan-rom på LA Bar, hvor vi købte den ene flaske efter den anden.
Kvinden lå i min seng, da jeg vågnede næste morgen, og der skulle gå adskillige minutter med at tænke over, hvordan hun var endt der, hvem hun var, og hvorfor hun var helt nøgen.

Senere fandt jeg ud af, at vi havde fundet hinanden tilfældigt, at hun ikke skulle overtales ret meget, før hun indvilligede i at tage hjem til mig, og at hendes menstruation satte en stopper for sex. Efter en del hyggesnak i sengen senere samme morgen, fik jeg mig tiltusket hendes navn og beskæftigelse. Viser sig hun studerer til sygeplejerske og bor 50 km fra Aalborg. Så ved man da det.

Nuvel tilbage til poker, der gik rimeligt ok:

Fredag:

22$ sit go's: 7
1. pladser: 0
2. pladser: 0
3. pladser: 1

Profit: -114$

Søndag:

22$ sit go's: 6
1. pladser: 1
2. pladser: 1
3. pladser: 2

Profit: 108$

Total: -6$

For måneden: 351,67$

Ingen kommentarer: