fredag, september 15, 2006

God slutspurt

Endnu en middelmådig dag på "kontoret".

Grunden til at den var middelmådig skyldes egentlig lidt et uheldigt tilfælde. Netop som jeg sidder og spiller tre sitgos, der alle er nede på 5 eller færrere spillere, kommer en af mine roomies ind (jeg bor i et bofællesskab) og siger, at den er helt galt, og at han er bange for at han har fået hjernehindebetændelse igen. Shit!... nok så surt det lyder, så er det altså også surt for mine tre turneringer, der hurtigt ryger på autoplay, mens jeg spørger ind til, hvad der egentlig er galt. Jeg råder ham til at ringe til lægen med det samme, og det giver mig 5 minutter uhindret spil. Desværre kom jeg til at folde KK på et af bordene, og på et andet var jeg næsten blinded ned. Nuvel, jeg sluttede dagen med et run, der fik mig i et svagt plus, men det holdt hårdt.

Dagens resultater:

22$ sitgos: 37
1. pladser: 4
2. pladser: 5
3. pladser: 4

Total: 46$

MTT:
22$ regular: -22$ (101 ud af 150)

Dagens total: 24$

For måneden (turneringer only): 357$

Det viste sig, at lægen bad min kammerat om at tage på sygehuset, og de sendte ham hurtigt hjem igen, da de ikke fandt nogle symptomer. Så det hele endte lykkeligt.

Jeg så de to nyeste afsnit af WSOP Main event, og fuck, hvor er ham Molina er nar! Jeg har sjældent set et menneske, jeg har haft så meget antisympati med, men ham her, han er helt ude på overdrevet, hvor ikke engang Tony G. bevæger sig ud.

På et tidspunkt slår han en spiller ud, der pusher med A10. Molina kalder i BB med sine to broadway kort, er heldig og rammer. Mens han så giver hånd til modstanderen, hvis drøm om 12 millioner dollars nu er knust, har denne her 21 årige knægt den frækhed at kalde modsatnderens spil for elendigt. MENS HAN GIVER HAM HÅNDEN!!! - hvor sygt er ikke det!? Jeg havde sgu nok ikke kunne lade være med at plante mine næver i hans anoreksiramte fjæs.

Ingen kommentarer: