tirsdag, september 12, 2006

God dag på filten

Dagen startede som en diamentral modsætning til i går.

I går kunne jeg ikke ramme en hånd, om mit liv så afhang af det. Det betød, at hver gang jeg havde top par, var der en med to par. Hver gang jeg pushede på boblen, var der en der kaldte med et overpar... det var faktisk helt vildt så meget utur jeg havde på netop den slags situationer.

I går:
11 sitgos 22$
1. pladser: 0
2. pladser: 0
3. pladser: 1
Dagens resultat: -202$

MTT Turneringer:
Ud over det ødslede jeg yderligere 31$ (4 rebuys og en addon) på en 6$ rebuyturnering, hvor jeg dummede mig og sluttede lige uden for pengene som nummer 209 ud af ca. 1200 deltagere (150 får penge).

Totalt for dagen: -233$

I dag var så anderledes god. Jeg havde kigget mine spil igennem fra gårdsdagen og fandt, at jeg ikke lavede mange fejl, men at jeg bare var skod uheldig. Derfor fortsatte jeg uforandret.

I dag:
18 sitgos 22$
1. pladser: 6
2. pladser: 2
3. pladser: 1
Dagens resultat: +364$

MTT Turneringer:
Dertil kommer en fin 2. plads i en 120 mands 22$ turnering, hvilket gav +386$
Jeg brugte 31$ på en 6$ rebuy-turnering og endte lige uden for pengene for tredje gang i træk og placerede som nummer 230 ud af ca. 1300 deltagere (150 får penge).

Det er næsten uhyggeligt, men Pokertracker fortæller mig, at jeg i de 10 gange jeg har deltaget i en 6$ rebuy turnering, er endt på en gennemsnitlig placering som nr. 253 ud af et gennemsnitligt deltagerantal på 1142. pengene starter som regel først ved 150, så det er hele tiden lige ved og næsten.

Totalt for dagen: +719$

I alt for måneden: +570,67$

1 kommentar:

Anonym sagde ...
Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.