tirsdag, februar 20, 2007

1 stk. fladskærm, tak!

Jeg mangler blot to sng's til at jeg har nok point til at bestille den fladskærm, du kan se til højre.
Så kan jeg endelig bytte min gamle 17" CRC monitor ud med noget moderne... købt og betalt af PokerStars.

Det er egentlig sjovt, men jeg går jo ikke normalt og fakturerer med de point jeg optjener hos PokerStars. Alligevel er det indtil videre blevet til en 8Gb Ipod, en god pokerbog og nu en 20" fladskærm. Det er varer til en samlet værdi af over 5.000 kr . Bestemt værd at tage med i kalkulationen.

I aften står den på et hyggeligt homegame. Jeg får nogle kammerater over, og vi skal spille no limit med minimum 200 kr. buy-in. Så det er altså udelukkende for hyggens skyld. Jeg plejer alligevel at tabe, når jeg arrangerer pokeraftener. Måske er det derfor, de kommer, de grådige sataner!

Men ikke i aften. I aften renser jeg hele bulen, og det sidste de ser, inden de forsvinder ud af døren, er mig der der tænder en joint med deres pengesedler. Ja, sådan skal den sgu skæres. :-)

Nå nu vil jeg starte et par sng's op, så jeg kan få bestilt min nye fladskærm...


---

Så fik jeg spillet de to sng's. Vandt den ene og blev nummer to i den anden. Det bringer mig op på 139,50$ for dagen og en samlet rulle, der igen har rundet en lille milepæl:

Og som i kan se, har jeg nu kun syv Frequent Player Points tilbage. Det betyder, at der er en fladskærm på vej med posten. :-)

Ingen kommentarer: