onsdag, februar 21, 2007

Snuser til de højere luftlag

I dag prøvede jeg en 60$ sng. Jeg er en kæmpe kylling, hvad angår gambling. Det har jeg lært at acceptere. Derfor skal der også virkelig meget til, før jeg tør hoppe op i levels. Men i dag prøvede jeg som sagt alligevel en enkelt sng på næste trin. Jeg bliver jo nødt til at snuse lidt til dem, for at kunne danne mig et indtryk af niveauet.

Og starten overraskede mig. På de første tre runder blev alle hænder foldet. Og jeg mener alle! Det er sgu ikke noget man ser nede i 27'erne. Ja, jeg har faktisk aldrig observeret det før. Det skræmte mig sgu.

Senere blev der løsnet mere op for spillet, og de andre begyndte at vise svaghedstegn. Niveauet var dog væsentligt bedre end ved 27$ sngs'ene. Det endte med at jeg vandt den, så det må jo siges at være en god start.

I dag er det derfor, indtil videre, blevet til et overskud på 340,50$ fordelt på 12 sng's.

I går var også en god dag. Jeg vandt nemlig penge ved mit eget homegame! Jeg fik godt nok ikke tændt en joint med en pengeseddel. Det ville også have været lidt for meget Don Dario, da jeg trods alt kun vandt 150 kr. :-)



Ingen kommentarer: