torsdag, februar 01, 2007

Midas Touch

Alt hvad jeg har rørt ved i dag er blevet til guld... eller i hvert fald til dollars. :)

Jeg har spillet fem 27$ sng's i dag. fire 9-mands og en enkelt 18-mands.

Det er blevet til tre førstepladser og en enkelt andenplads. Profit: 337,50$. Ikke ringe!

18-mands turneringen havde jeg glemt, og jeg kom derfor først ind i den, da der var gået tre levels. Den vandt jeg - også selv om jeg var bagud 4ooo til 22000 heads up. Midas Touch!

Hvis ikke jeg spiller mere, er min rulle nu på 3015,29$

---

Fik spillet otte sng's til her til aften, og Midas Touch forstsatte, som man kan se på min Sharkscope chart oven over.

27$ sng's: 13

1. 6
2. 1
3. 1

Total profit for dagen: 571,50$



1 kommentar:

GusX42 sagde ...

Super gået der.
Det er sikker mange der tænker: "hvem i helvede er ham Midas, ham kunne jeg godt tænke mig at få besøg af"

Midas var konge af Frygien og er berømt for sin rigdom. Grækerne mente at hans store rigdom var resultatet af hans hjælpsomhed overfor Dionysos´ læremester Silenos. Dionysos blev så glad for hvad Midas havde gjort at han tilbød ham alt hvad han ønskede sig. Midas bad om at alt hvad han rørte ved skulle blive til guld.

Midas var i starten lykkelig for den gave han havde fået, men han opdagede hurtigt at selv det mad han prøvede at spise og de drikke han prøvede at drikke blev forvandlet til guld. Han blev rædselsslagen, og Dionysos forbarmede sig over ham og fortalte ham hvordan han kunne slippe af med evnen, ved at vaske den af i floden Paktalos, som sidenhen er blevet kendt for guldstøv fundet på bunden af den.

Det er super spillet.
Jeg tror at jeg vil forsøge at bede til de græske guder for at få en hjælpende hånd alá midas, men det lyder til at han har slået rødder hos dig...

Kanon gået...
Keep up winning.