mandag, februar 26, 2007

Spil en SNG med mig

I dag spillede jeg en sng, jeg egentlig synes er optimalt spillet. Jeg laver en enkelt lille fejl heads up, hvor jeg folder 420 fra knappen. Derudover har jeg et enkelt float på en weak tight villain og et lavt flop, der kan sættes spørgsmålstegn ved. Men det er småting, og der er et dejligt langt og komplekst bubblespil.

Derfor vil jeg gerne dele den med jer. Og i er meget velkomne til at skrive en kommentar, hvis i skulle føle, der er noget galt med den måde, jeg spiller den på, eller hvis i har et spørgsmål angående min spillestil.

Min sng

I kan downloade det her program, trække HH ind på bordet og se den i realtime: Hand History Replayer.

--

Fik 111,50$ i profit i dag. Det ville have været højere, men jeg besluttede at tilmelde mig en 55$ 6-mands sng med 54 deltagere. Jeg har jo stor succes med 18-mands sng'erne, så jeg tænkte, at der måske også er noget at hente på de lidt større af slagsen.

Og det gik også rigtigt godt. Efter en lidt skidt start, lå jeg pludslig nummer to med 18 tilbage. Desværre besluttede jeg mig for at spille loose-weak og med ét var min stack væk. De er nok lidt for lange for mig. Jeg mistede i hvert fald koncentrationen en smule. Niveauet er til at tage og føle på, så det er ikke sidste gang, jeg prøver kræfter med de lidt større sng's.

Jeg har nu spillet 74 18-mands sng's med en ROI på 64,41% og en profit på 1287$. Derfor skal jeg til at spille langt flere af dem. De giver jo rigtigt godt.

3 kommentarer:

GusX42 sagde ...

Jeg har nu spillet 74 18-mands sng's med en ROI på 64,41% og en profit på 1287$. Derfor skal jeg til at spille langt flere af dem. De giver jo rigtigt godt.

--

Ja det må man da sige, at du har klaret rimelig indtil nu.. Og lad os håbe det forsætter.
Jeg kæmper stadig en del på $15+1, all-in AK mod K6off taber jeg generelt ..

Gambler_dk sagde ...

Gus

Det er netop de kald, der gør den turnering så lukrativ.

De kalder som tosser, og man kan være sikker på, at der altid er mindst ti tosser med, der INGEN anelse har til, hvordan en SNG skal spilles.

Det samme kan man desværre ikke sige om de almindelige sng's. I hvert fald ikke i samme grad.

Anonym sagde ...

Generelt godt spillet, Jeg er lige begyndt på SnG seriøst.

spiller for det meste $10, da man ved det har udelukket de fleste maniacs der kalder alt med ace high ;(

Giver du tips og tricks ud? evt. på msn?