mandag, februar 26, 2007

Flatlining...

Det virker som om, at min pokerrulle har fundet et naturligt leje. Jeg er faktisk sikker på, at den er i familie med dovendyret. Intet sker nemlig. Uanset hvor meget jeg forsøger, at få gang i den.

Jeg har 3100$ stående derinde. Scroller jeg ned på siden, finder jeg samme beløb sidste måned og forrige måned (hvis jeg altså lægger de 4000$ jeg har hevet ud til) Og det er PISSE frustrerende!

I dag blev det til et lille overskud på 31,50$. Altså ikke noget, der er værd at skrive yderligere om. Det bringer mig op på 421,60$ for måneden. Altså heller ikke noget, der er værd at skrive yderligere om...

Til gengæld er det her link værd at nævne i stedet: SuperSystem 2: A course in power poker. Jeg ved ærligt talt ikke, hvorfor hele bogen ligger der. Men det kan vel også være lige meget.

This just in! James Cameron hævder at have fundet Jesus grav, hvilket skulle bevise, at Jesus ikke drog til himmels. Desuden skulle Jesus have fået en søn med Maria Magdalena... Ja, jeg ved sgu godt, det lyder vildt, men det står alt sammen her: Jesus Christ!

Her er mere info: Fra Discovery

Ingen kommentarer: