torsdag, februar 15, 2007

Nu er det ved at blive latterligt

Jeg har sgu sjældent set så mange bad beats som jeg har i denne måned. Og det er ikke kun fordi mine gode hænder bliver knust. Det er også fordi, at hver gang jeg prøver et riverbluff, så har modstanderen fanget et eller andet sindssygt.

Dagens top 6 ser sådan her ud:
Og som i kan se har jeg ikke ligefrem været heldig med mine gode hænder i dag. Især AK har været en dyr fornøjelse. Ud af seks flop ramte jeg top par én gang, mens modstanderne ramte to par, sæt og sin sidekicker til deres svagere es. Rimelig skod.

Og mine bluffs har set i dag sådan her ud:
Idioten kalder selvfølgelig et 20$ reraise med sit par 2 efter at have kaldt et andet re-raise på floppet... Det er jeg jo egentlig godt tilfreds med, da det jo tyder på, at fiskene ikke helt har forladt farvandet.

Nuvel, dagen blev blot på 59,35$, og det er jeg sgu godt tilfreds med, da jeg ellers lå til at tabe en del mere. Men heldigvis havde jeg en enkelt monsterhånd, hvor jeg hev180$ hjem på en nutflush. Den bragte mig, for en kort stund, op på 150$ plus. Det holdt i ca. ti minutter indtil jeg besluttede at fyre 65$ af på en bluff-hånd, hvor modstanderen have ramt en straight... Ja, jeg ved sgu godt, jeg bluffer for meget til 100$ NL. Det er bare så fristende når de helt oplagte situationer opstår. :-)

Jeg har nu 2710,14$ på kontoen, og det betyder desværre at mit månedsresultat lyder på blot 106,6$. Så det her kunne godt blive min første tabende måned i min endnu unge pokerkarriere.

Ingen kommentarer: