onsdag, februar 28, 2007

The table of doom

Jeg besluttede mig i dag for at prøve kræfter med lidt no limit igen. Dum idé. På 275 hænder lykkedes det mig nemlig at tabe intet mindre end 333,70$. Og det på trods af at jeg fik AA hele fem gange!


Især ét bord var efter mig. Her floppede jeg trips to gange uden at vinde en eneste (-68$). Jeg floppede et sæt, men blev slået af et større sæt (-78$). Jeg turnede et es med min AJ mod en aggressiv modstander, der havde bettet et lavt flop med AK (-36$). Jeg floppede top par med KQ mod en 2nd limper, der havde limpet efter en utg limper med AK (-28$)


Til gengæld vandt jeg hele fem hænder på bordet! 2x AA (+14$), en rivered to par (16$) og to hænder, hvor jeg fik modstanderen til at folde (+3$)

Så jeg tabte 219,50$ på bordet, og det på trods af, at jeg fik AA to gange.


Det virker sgu ikke rigtigt som om den donation til de fattige børn har givet særlig god karma... Nuvel, man har vel lov til at være uheldig en gang imellem uden at tude alt for meget. Bare ikke i dag. :-)

6 kommentarer:

GusX42 sagde ...

Årgh en af de dage.
Det er fandme irriterede, især der hvor du rammer tribs, men med en lavere. Man er bare prisgivet og kan ikke andet en give Villian sine $$.
Slowspillede han KK preflop/postflop ?

GusX42 sagde ...

Har du egentlig forsøgt dig på Turbo $25+2 45 player SNG ?
Hvordan er den, jeg kan forstille mig at der er mere all-in aktion når der er 20 tilbage, da blind er store og man faktisk ikke har råd til at bette andet en all-in..

Anonym sagde ...

Jeg troede du primært holdte dig til SNG :)

Gambler_dk sagde ...

@ Gus
Ja, jeg har prøvet et par stykker af dem. De ser rigtig saftige ud, men i og med, at der er 45, er der ligegodt lidt flere modstandere man skal vippe af pinden. Og så tager de lidt for lang tid efter min smag.

@Kristoffer

Ha ha, ja det gør jeg i hvert fald nu. Gider ikke det der cash når jeg hele tiden taber penge! :-)

Anonym sagde ...

Giver du ikke lidt tips og tricks? jeg kæmper lidt break-even spil på Stars

min msn er jokah@jokah.net

Gambler_dk sagde ...

@Chrisb

Jeg vil tillade mig at anbefale 2+2 forumerne. De har hjulpet mig helt uamindeligt meget i mit sng spil. I toppen af deres "single table tournament" forum er der en faq, der har links til tråde, der rummer det pure guld til enhver seriøs sng spiller.

:-)