mandag, august 06, 2007

Lad os leve livet, mens vi har det!

Der er ikke sket så meget på pokerfronten siden min sidste post. Jeg har nærmest ikke spillet poker, da jeg har følt mig lidt udbrændt. Jeg har efterhånden lært at respektere mit humør, og hvis ikke jeg har lyst til at spille, får jeg heller ikke gode resultater. Med det sagt, har det dog været en ok dag i dag, hvor jeg har spillet hele seks sng's! :o/

Det gav et beskedent overskud på 56$.

Men endnu vigtigere: Om et par dage begynder Skanderborg Festivallen, og det betyder, at jeg kan svare ja til følgende sætning:

"Du kan se frem til en dyr måned med flytning og indkøb af møbler. Din bankkonto er helt i bund, og du skal i gang med at skrive din måske vigtigste opgave i dit liv som studerende. Du får et tilbud om at tage med til Skanderborg til en reduceret pris, så du sparer 600 kr. Siger du ja, velvidende at din økonomi højest sandsynligt vil kollapse og tvinge dig til at hæve størstedelen af din pokerrulle for at få råd til flytningen?"

1 kommentar:

A & TT Goes live: sagde ...

lol!
Have a great festival m8!!

anna panna