fredag, september 07, 2007

Back on track!

En ny lunte blev sat i gårsdagens raket, og denne gang fløj den pænt i vejret. Alt gik nemlig som det skulle. Jeg fik spillet hele 55 sng's, hvilket resulterede i et overskud på 471$ og en ROI på 23%. Det bringer mig på godt 110$ totalt for måneden, og dermed er vejen banet for en god september.

Jeg regner stadig med at nå 500 sng's. Det giver en bonus fra Interpoker på 400$ og udløser samtidig en rakeback på godt 500$. Og det kan jeg bestemt ikke beklage mig over, nu hvor udgifterne hober sig op i takt med at jeg køber møbler og andet grej til lejligheden.

I morgen skal jeg til fødselsdag, så det betyder pokerfri lørdag. Og i næste uge skal der arbejdes hårdt på et par artikler, jeg stadig mangler at skrive. Så regn ikke med flere updates før vi når hen til slutningen af næste uge.

Men ha' det så godt imens!

Ingen kommentarer: