lørdag, september 15, 2007

Downswing

Det kører ikke rigtigt for tiden. Eller rettere sagt, så er jeg inde i noget negativ varians. Så på to dage har jeg doneret ca. 600$ til fiskene inde på Crypto, hvilket selvfølgelig er langt fra tilfredsstillende.

I dag var specielt slemt. Ikke fordi jeg tabte penge, men fordi, at jeg ofte lavede de helt rigtige moves, der desværre røg ind i monstre. Skubber jeg fra SB med T7s ryger jeg ind i QQ, Kalder jeg med JJ i BB på boblen ender jeg med at tabe til en dårligere hånd. Men sådan går det jo, og jeg fortsætter bare med at spille det bedste, jeg kan, og så viser tendensen jo, at det nok skal gå.

Prøvede også at spille på PokerStars igen. Det er ellers lang tid siden. Men jeg loadede tolv 16$ borde op, og klikkede løs som en gal. Planen var at se, hvor mange borde, jeg kunne klare, og jeg føler ærlig talt, at jeg sagtens kan klare mindst 18 borde derinde. Jeg sluttede med en ROI på 25%, så eksperimentet lykkedes, og jeg vandt ca. 80$. Så snart jeg har spillet sidste del af min 400$ bonus fri hos Interpoker, smutter jeg over og huserer på PokerStars. Jeg mangler nemlig mindre end 800 point til at kunne købe en ny fladskærm, så det er målet.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Hej,

Det er kun positivt at fodre fiskene engang imellem, da disse så blot lever længere ;-)

Hvordan ser dit skærm setop ud ??

Køre du 2 x 24" eller 2x 22" ..og hvilken opløsning køre du??

Mvh
- MikeTyson