torsdag, september 06, 2007

Dårlig start på måneden

Det kører slet ikke for tiden. Igen har en kombination af for dårligt spil og reelt uskrub pustet lunten ud på min raket. I denne måned er jeg nede med 359$ og har en ROI på minus 5%. Det er faktisk ikke så slemt, nu jeg tænker over det, men det føles værre end det er, da jeg ærlig talt har været så uheldig, at det er lidt til grin. Og uheld fører - for mit vedkommende - ofte til tilt og dertil hørende dårligt spil.

Alligevel er jeg ved godt mod. Jeg er jo rykket op på 20£ bordene, og derfor er svingene i dollars dobbelt så store som sidste måned. Det er bare noget, jeg skal vænne mig til.

Til gengæld kan jeg glæde mig over den generelt ringe modstand, jeg møder. Jeg havde egentlig troet, de ville være væsentligt skarpere, men fiskene dominerer stadig. Der er selvfølgelig flere regulære grindere, men de fleste af dem er faktisk helt blæste og aner ikke, hvad de laver.

Så jeg er sikker på, at jeg nok skal komme efter det i denne måned. Mit uheld skal bare slippe op, og så buldrer jeg afsted igen. Det er et løfte herfra!

---

Og så er jeg ved at være godt etableret i Vanløse efterhånden. Jeg har købt de fleste møbler, og i morgen satser jeg på at købe sofabord og et par resterende småting. Så mangler jeg bare et spisebord, et klædeskab og en ny sofa. Pyha, det bliver sgu en dyr måned, denne her. Jeg må hellere se at få den raket i luften...

Ingen kommentarer: