søndag, september 30, 2007

Status - September

Denne måned var lidt af en skuffelse for mig. Jeg sluttede med en ROI på 4%, hvilket på papiret lyder ok. Men ser man på min profit, er den helt nede på blot 130$. Det svage resultat skyldes, at selvom jeg klarede det super fint på 10£ bordene (810$ i profit), har jeg et underskud på 20£ bordene på hele 680$. Og jeg har ærlig talt lidt svært med at komme med en god forklaring for, hvorfor det ikke er gået bedre på de højere borde. Så god har modstanden bestemt ikke været! Så jeg afskriver det som normal negativ varians.

Til gengæld kan jeg glæde mig over, at jeg hev 850$ hjem i bonusser og rakeback. Så alt i alt har jeg ca. 1000$ mere i denne måned, end jeg havde at gøre godt med sidste måned. Jeg hiver dog 800$ ud for at dække en del af mine mange udgifter i forbindelse med flytningen fra Aalborg til Vanløse.

Jeg har endnu ikke besluttet mig til om jeg bliver på 20£ bordene. Jeg har også mulighed for at rykke tilbage på 10£ og doble antallet af spillede borde. Umiddelbart regner jeg med at blive deroppe, og går det stadig dårligt efter et par uger, må jeg tage min beslutning op til overvejelse. Jeg kan jo se på modstanden, at den stadig er overkommelig, og jeg har svært ved at forestille mig et underskud igen næste måned. :-o

2 kommentarer:

MikeTyson sagde ...

Av av .. variansen ramte hårdt .. men det vigtigst må være at du har overskud .. Så kan de nye pengene jo blot skubbes ind til midten igen og man kan håbe at fjolsene ikke igen rammer :)

Hvad er din normale ROI på 20$ 9-10 alm. SNG games ???

Mvh
-Mike Tysons

Gambler_dk sagde ...

"Hvad er din normale ROI på 20$ 9-10 alm. SNG games???"

10% på PokerStars i deres 9-mands 27$ turbos.

Hos Interpoker er målet 5%, da Thunder-spillenes struktur ikke tillader meget mere ved optimalt spil for en multitabler. Ikke på sigt i hvert fald.