tirsdag, januar 01, 2008

Hvor er min jakke?

For mindre end en time siden vågnede jeg i en fremmed lejlighed inde i indre by. Forlod stedet uden at kunne finde min jakke. Det var oven i købet en rigtig fin jakke. Det er sgu ærgerligt. Især taget i betragtning, at jeg var rigtig glad for min jakke. Og så havde jeg min Ipod i min inderlomme. Så der er ikke andet for end at krydse fingre og håbe, at mit forsikringsselskab dækker omkostningerne.

Måneden sluttede på lidt over 500$ i overskud på pokeren. Og det er mere end tilfredsstillende. Det er faktisk helt vildt tilfredstillende. Især taget i betragtning, at jeg, samlet set, har spillet poker i noget der ligner fem timer om ugen i december måned. Det skal jeg gøre bedre i januar.

Det siger sig selv... Så fik jeg kastet gårdsdagens gode aftensmiddag op. Kummen var kulsort, før jeg skyllede. Det var ellers en rigtig fin aftensmiddag. Oksemørbrad og det hele... Godt nytår.

---
Update: Så fik jeg min jakke retur. Desværre mangler min Ipod stadig, men jeg er trods alt lykkelig over at få jakken igen. Det er nu også en mægtig fin jakke.

Ingen kommentarer: