torsdag, januar 31, 2008

Verdens mest frustrerende spil


Jeg faldt over det her spil på nettet, der er så sjovt, at jeg lige må de dele det med jer. I spillet er du en kat, der i rigtig Mario-stil skal fra den ene ende af banen til den anden. På vejen er der dog de mest sindssyge og opfindsomme forhindringer, jeg endnu har set i et spil af den kaliber! :-D

Spillet tager ca. ti minutter at gennemføre, hvis du ved, hvad det går ud på, og kan hentes her, hvor også en video af første level kan ses: Most Frustrating Game Ever

Efter fire forsøg var jeg i stand til at gennemføre spillet med under 30 døde katte. En så fantastisk præstation, at jeg da også lige skal dele den med mine uskyldige læsere: :-)



---
På pokerfronten går det ikke så perfekt. Jeg havde et lidt fjollet downswing til sidst, og slutter derfor måneden med et beskedent overskud på et par hundrede dollar. Langt fra, hvad jeg havde håbet, men jeg har nu heller ikke fået spillet det antal sngs, jeg havde planlagt.

Jeg spiller en del HU sngs for tiden. De er gode til at træne HU sng-spil med deep stack situationer. Det er såmænd fint nok, men jeg kører sygt elendigt for tiden, og får de vildeste bad beats. Så det er dyre lærepenge. :-(

Ingen kommentarer: