onsdag, januar 31, 2007

Årets første royal flush!

Så kom årets første royal flush. Det var godt nok kun i en sit & go, så jeg fik ikke fornøjelsen af at stacke en eller anden stakkel med en svagere flush. Alligevel er det herligt at se, når riveren bare rammer lige i fjæset. :-)

Jeg endte med at vinde turneringen, så det er da altid noget. Det ville have været surt at få en royal flush uden at få en skid for det.

Jeg når nok ikke at spille mere poker i dag, så det bliver ved det her:

Totalt for dagen: 49,50$

Det er jo også sidste dag i måneden, så det er tid til at gøre status. Jeg nåede ikke mit mål på 2000$. Det er også helt ok, da jeg ikke har spillet meget.

For måneden: 974,85$ - og det er bestemt tilfredsstillende!

Med denne måneds resultat har jeg samlet tjent 7127,79$
hos PokerStars siden starten 26/09-2006

Ingen kommentarer: